Decydując się na zgłoszenie na infolinii postępuj zgodnie z zaleceniami konsultanta.
Decydując się na zgłoszenie szkody drogą elektroniczną wydrukuj i wypełnij wniosek o wypłatę odszkodowania. Następnie wypełniony wniosek zeskanuj i dołącz do niego skany dokumentacji medycznej, skan swojego dowodu tożsamości i dowodu tożsamości niepełnoletniego dziecka, skan protokołu wypadkowego (jeśli został sporządzony) i inne dokumenty, o które poprosi towarzystwo ubezpieczeniowe. Zeskanowane dokumenty prześlij na adres e-mail podany powyżej.
Decydując się na zgłoszenie za pomocą formularza zgłoszeniowego postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlającymi się na kolejnych ekranach.
Decydując się na zgłoszenie za pomocą poczty tradycyjnej wydrukuj i wypełnij wniosek o wypłatę odszkodowania. Następnie do wniosku dołącz kserokopie dokumentacji medycznej, ksero swojego dowodu tożsamości i dowodu tożsamości niepełnoletniego dziecka, ksero protokołu wypadkowego (jeśli został sporządzony) oraz inne dokumenty, o które poprosi towarzystwo ubezpieczeniowe. Skserowane dokumenty należy wysłać pocztą tradycyjną na adres AXA lub Generali podany powyżej.